Re: asus P5K WS dziwne zwisy

Autor: Jacek R <jr72_at_o2.pl>
Data: Wed 31 Oct 2007 - 11:06:30 MET

Mars pisze:

> Czy masz ustawione odpowiednie (800 mhz 4-4-4-4-12 - 2,20 V) napiecie
> pamięci, ponieważ w trybie auto ustawiają sie zle, czyli przy 800 mhz 1,8.

tak, własnie ostatnio tam wlazłem i poprawiłem co wiedzialem
bo bzdurne byly nastawy auto, od wczoraj chodzi stabilnie, ale co to za
pocieszenie kiedy płyta nie daje nawet minimalnie mozliwosci OC, choc
podobno jest do tego świetnie przygotowana, a diabelnie droga /ponad 6,5
stowki/
grunt ze stabilna, na to nie mogę się skarzyć, naprawde wymiata po 16h
na dobe , renderowanie na oba rdzenie etc i zerowe problemy, z tego sie
ciesze
Jacek