Re: Pytanie o sens wymiany karty graficznej pod kątem zmiany monitora.

Autor: Mariusz <marods8_at_wp.pl>
Data: Tue 30 Oct 2007 - 12:38:29 MET

> zamówiłem monitor Samsung 2232BW 22` - aktualnie posiadam kartę
> graficzną Gigabyte GF6600 (128MB) AGP, koleś w sklepie sugerował mi, że
> gdybym wymienił ją na Galaxy GF 7300GT AGP (256MB) - to jakość obrazu
> byłaby zauważalnie lepsza - czy jest sens takiego posunięcia ? Komputer
> raczej nie służy mi do gier więc pod tym kątem nie ma to dla mnie
> znaczenia.
> Pozdrawiam

Jak ja zmieniałem monitor z CTR 17" na LCD Samsung 204B 20,1", karte
musiałem zmienic
bo mój stary leciwy GF Ti 4200 miał problemy z rozdzielczością 1200x1600, i
jakoś obrazu była straszna, bałem sie ze mam jakiś kiepski monitor kupiłem,
ale gdzy zmieniłem
na R 9600XT, obraz bajka, ale róznica była ponieważ Radeony mają lepszy
obraz, no i kupiłem karte
o generacje nowszą.
u Ciebe róznica bedzie minimalna a nawet wcale nie bedzie.

I tak z mojego doświadczenia ustaw ten monitor, bo na ustawieniach na karcie
graficznej standardowych, przynajmiej u mie, obraz był męczący, za jaskrawy,
ale w grach moze byc inaczej.

Pozdrwawiam