Re: Pytanie o sens wymiany karty graficznej pod kątem zmiany monitora.

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Tue 30 Oct 2007 - 12:59:04 MET

tm jest autorem poniższej wiadomości:

> zamówiłem monitor Samsung 2232BW 22` - aktualnie posiadam kartę
> graficzną Gigabyte GF6600 (128MB) AGP, koleś w sklepie sugerował mi, że
> gdybym wymienił ją na Galaxy GF 7300GT AGP (256MB) - to jakość obrazu
> byłaby zauważalnie lepsza

gdybyś miał zamiar grać to 6600 raczej nie pociągnie nowych produkcji w
  natywnej rozdzielczości monitora, a mniejsza rozdzielczość obniży
jakość obrazu. ale zmiana miałaby sens, pod warunkiem, że na coś
mocniejszego niż 7300... jakość obrazu podczas pracy w systemie itd,
raczej nie będzie się w ogóle różnić, chyba, że DVI nie masz (w co wątpię).

--
                 _____