Re: post code 66h

Autor: gotar <gotar-poczta_at_onet.pl>
Data: Tue 30 Oct 2007 - 11:52:50 MET

Mikolaj Machowski <mikmach@wp.pl> wrote:

> Bynajmniej nie mit - przerabiałem to dwa razy :)

A jednak mit.

> Linux pada zaraz po LILO/GRUB, Windows działa bez problemu. Po wymianie

A to nie wynika przypadkiem z tego, że Linux ładuje się w górne obszary
pamięci, a Windows w dolne? Wystarczyłoby pewnie zamienić moduły (lub
dołożyć sprawną pamięć), aby Linux działał - do czasu.
Ja w ubiegły czwartek wyjąłem z ponad 5-letniego serwera uszkodzony RAM.
Czasem serwer się restartował, a teraz zwrócił mi kilka uszkodzonych
wierszy z postgresa i po parunastu sekundach pamięć poległa na
memteście.

--
Tomek                                    http://tccs.sourceforge.net/
http://pld-linux.org/                    http://vfmg.sourceforge.net/