Re: [Opinia] konfiguracja do zaopiniowania/ulepszenia oraz kilka pytań

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Tue 30 Oct 2007 - 11:24:34 MET

Krzysztof Szatanik pisze:
> Andrea dnia 2007-10-29 23:51 napisa:
>
> Skoro nie opłaca się iść w SLI to może jednak Asus P5N-E SLI nVidia
> nForce 650i SLI (kosztujący blisko połowę mniej) wystarczy a za
> zaoszczędzone pieniądze lepsze pamięci włożyć (coś pod OC)? Tylko jakie?

Lepsze pamięci IMO nie warto, zysk z tego jest niewielki, a koszty rosną
nieproporcjonalnie do zysku. Już prędzej jakąś lepszą kartę graficzną -
zaraz można się spodziewać sporego napływu kart 8800GTS (z powodu
premiery 8800GT) w umiarkowanych cenach, sama 8800GT też wydaje się
interesująca, choć na razie niedostępna. A wydajność obie będą miały
większą niż karty z niższej półki, nawet pracujące w SLI.

> No i sam ASUS? Nadal robi tak dobre płyty jak kiedyś?

Ja preferuję Gigabyte'a. Asus w średnim segmencie to już nie to, co kiedyś.

--
|Andrea     |http://czerwona-linia.blogspot.com|Gigabyte Triton 180
Gigabyte GA-MA69G-S3H, AMD Athlon 64X2 4400+, Arctic Freezer 64 Pro
2048MB GoodRAM PC-6400, Samsung SM-960BF, Seagate ST3160815AS 160GB
WDC WD2000JS 200GB, Pioneer DVR-111L, BeQuiet BQT E5-350W, AudigySE