Re: [Opinia] konfiguracja do zaopiniowania/ulepszenia oraz kilka pytań

Autor: Krzysztof Szatanik <dbl001.wytnij_at_na.o2.aby.doszlo.pl>
Data: Tue 30 Oct 2007 - 00:11:53 MET

Andrea dnia 2007-10-29 23:51 napisa:
> SLI generalnie się NIE opłaca. W każdych okolicznościach. A już w
> szczególności na kartach ze średniego segmentu.

        Skoro nie opłaca się iść w SLI to może jednak Asus P5N-E SLI nVidia
nForce 650i SLI (kosztujący blisko połowę mniej) wystarczy a za
zaoszczędzone pieniądze lepsze pamięci włożyć (coś pod OC)? Tylko jakie?

        No i sam ASUS? Nadal robi tak dobre płyty jak kiedyś?

Ps.: Wiem że zawracam 4 litery ale lepiej się narazić na krytykę niż
wydać niemałe w końcu pieniądze i później pluć sobie w brodę że można
było dokonać lepszego wyboru

--
K.