Re: Przelacznik KVM pogarszaja obraz?

Autor: <tiamatx_at_o2.pl>
Data: Tue 30 Oct 2007 - 11:20:15 MET

On 30 Paź, 11:05, Radosław Sokół <Radoslaw.So...@polsl.pl> wrote:

> Zależy od przełącznika.

> Nie, to nie ma tak wielkiego wpływu. Najważniejsza jest
> wysoka jakość samego przełącznika oraz przewodów -- dodat-
> kowa wtyczka nie pogarsza aż tak bardzo jakości.
>
> Przyzwoity KVM potrafi nawet utrzymać dobrą jakość obrazu
> mimo, że sumaryczna długość kabli rośnie.
>
> Trzeba też pamiętać, że im szersze pasmo, tym większe
> problemy. Z typowymi LCD rzędu 19" nie ma kłopotów, natomiast
> duże CRT z wysokimi rozdzielczościami i 85-100 Hz odświeżania
> mogą już mieć zauważalnie pogorszony obraz.
>
> --
> [...]

Dzieki za podpowiedz. Narazie bede pracowal na monitorze 19 calowym
60Hz i 1200x900.
Ale mam jeszcze jedno pytanie. Mianowicie moja nowa maszyna a w
zasadzie plyta glowna, nie posiada juz portu PS2 na mysz tylko usb.
Tak sie sklada, ze moja myszka Logitech Mx 1000 to wlasnie myszka na
USB. Dlatego tutaj niepokoja mnie dwie sprawy. Myszke bede laczyl z
KVM za pomoca przejsciowki (myszka)USB na PS2(kvm), natomiast nowa
maszyne bede laczyl z KVM za pomoca przejsciowki (kvm)PS2 na
USB(komputer). Wiecie jak sie zachowa przelacznik w takiej sytuacji,
bedzie to dzialac ?. Mowie o tym przelaczniku ktorz widze na allegro
za 149 zl z wbudowanymi kablami.

Dzieki.