Re: Q6600 i OC - jakieś doświadczenia?

Autor: JeRRy <jerry3d_at_gazeta.pl>
Data: Mon 29 Oct 2007 - 21:13:40 MET

(...)

Powiem tak. Siedze na czterojajecznym i nie podważam
tego, co piszesz, ale... smiem wątpić (!)w poprawność odczytów.
QUADy smażą się już na defaultowym ustawieniu. Jak do tego
czytam, że na boxowym wentylu masz 29'C do... nie wierze :).
To przecież niemal temperatura pokojowa u zmarzluchów! ;)
Albo błąd odczytu, albo przekłamania biosu, albo dziwna płyta.
3GHz i 48'C w stresie ??!!?? Niewyobrażalne.

Czekam na dalsze sprawozdanie.

pozdrawiam
JeRRy