plyta AGPx4 a karta AGPx8

Autor: Peefe <wywal_peefe_at_usun.peefe.usun.eu.org>
Data: Mon 29 Oct 2007 - 20:33:42 MET

Witam,

Posiadam dosc leciwa plyte glowna MSI KT3V. Oferuje ona jedynie zlacze
AGPx4. Z powodu wiedzmina postanowilem zainwestowac w grafike i odeslac
wysluzonego GF2MX na emeryture. Nie oplaca mi sie zmieniac plyty a co za tym
idzie procesora, pewnie tez i pamieci (procek amd 2000 i 1G). Wiem, ze
nalezaloby wymienic, ale nastepna wieksza inwestycja w komputer to bedzie
jakis laptop.
Zastanawialem sie nad produktem ASUSa
http://www.icomp.pl/produkty.php?sid=karty_graficzne-378
http://www.ulubiony.pl/?action=StoProd&id_prod=157998&u=12490
Tylko nie wiem jak bedzie ze wspolpraca karta / plyta.

Czy ma ktos doswiadczenia z podobnym przypadkiem i czy takie zestawienie
sprzetu bedzie dzialac?

--
Peefe