Re: Intel Core Duo [Core 2 Duo], a Vista

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Mon 29 Oct 2007 - 20:29:46 MET

Dnia 10/29/2007 8:18 PM, Użytkownik camel napisał:

> Obiło się o uszy, że do czasu wypuszczenia pierwszego SP dla V,
> wzbraniać się od tego systemu. Plotki i zabobony? ;)

Powiem tak - co by o V nie mówić o nie można go porównać do XP ze swoich
czasów, czyli bez SP. V jest o wiele lepsza.

Uzywam go jako systemu testowego i nie mam większych problemów, nawet
pomimo instalowania wszystkich smieci które wpadną, właczając w to mniej
lub bardziej nieprzetestowane drivery.

(pomijam fakt, że mam V od miesiąca i żadnego BSODa nie miałem ;))

> Twoja Vista pracuje na procku 32- czy 64-bitowym?

CD T2400 1.83GHz (32-bit)
1.5GB ramu
dysk 250GB (5400 rpm)
w skrócie - 2-letni laptop ;)

> Teraz jak na złość zastanawiam się nad Turion'em x2 firmy AMD... W
> testach wyniki C2D i Tx2 są do siebie zbliżone. Nieco lepiej wypada
> Intel, ale AMD jest tańszy...
> W swoim dotychczasowym PC'cie miałem od 3 lat AMD i ani razu mi nie
> szwankował. Tylko zestawy PC, a sprzęt mobilny to dwie różne sprawy?

Jeśli chodzi o sprzęt mobilny to imho tylko Intel (raczej ze względu na
prądożerność). W dużych PC nie jestem na bieżąco.

--
Pozdrawiam                                    #  | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski (k p a w e l @ o n e t . p l)  #  |  _/| __|\__ \\__ \