Re: czy tylko c2d 21xx

Autor: Irokez <henrico8_at_op.pl>
Data: Mon 29 Oct 2007 - 16:12:38 MET

Użytkownik "Marcin P." <lelec@op.pl> napisał w wiadomości
news:fg42gr$6do$1@pippin.nask.net.pl...

>Potwierdzam.
>Przy dobrym wietrze ponad 2 GHz poleci, moze 3.0 GHz?
>za mniej niz 300 zł masz sprzęt wydajniejszy niż wolniejsze modele C2D
>serii 6xxx.
>Oczywiście nikt ci tego nie zagwarantuje!

dobrym wietrze?
Mój E2140 bez zająknięcia i kombinacji przyjął mi szynę FSB 333MHz (pamięci
idą w dualu na 800MHz) na Asusie P5K SE (czyli najtańszym z tej serii).
Dobre wiatry to od tego momentu można przyjąć że się zaczynają.

Z kolei E2160 na dziendobry dostał 266MHz i dziś może lecimy dalej :)

PS. bez kombinacji w napięcia, ale należy ustawić w BIOS na sztywno
częstotliwość PCI-E na 100MHz i timingi pamięci bo inaczej coś mi tam
próbowało samo sobie dobierać i mu nie wychodziło nawet na szynie 266MHz.

Pozdrawiam.

--
Irokez