Re: Dobór RAM do notebooka Compaq Presario 722EA

Autor: pawelo_pl <sp1kgu_at_o2.pl>
Data: Mon 29 Oct 2007 - 09:57:51 MET

Czarek pisze:
> Cześć,
>
> mam notebooka Compaq Presario 722EA (specyfikacja na stronie
> http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c00030335&lc=en&cc=pl&dlc=pl&product=95593&lang=pl
> ). Chciałbym rozszeżyć mu pamięć o 256 MB. Pytanie, czy standardowa kość
> Kingstona pójdzie na tym sprzęcie, czy trzeba kupić trzy razy droższą
> pamięć dedykowaną?
>
> Drugie pytanie jest takie, czy dysk 80 - 120 GB zostanie obsłużony bez
> problemów, czy raczej spodziewać się trudności?
>
> Pozdrawiam
>
> Czarek
Skorzystaj z wyszukiwarki pamięci Kingstona pamięć spokojnie będzie
pracować. A zaoszczędzone pieniążki wydaj na dysk. Dysk teoretycznie
powinien działać, aczkolwiek gdybyś miał 40Gb to bym odpowiedział bez
wahania że tak przy 20Gb nie jestem już tak pewien ( kiedyś płyty główne
miały problem z obsługą większych dysków). Być może jest nowy Bios który
to zmienia ..