Tania Płyta główna AM2

Autor: LUKY <luky1_at_USUNTOo2.pl>
Data: Sat 27 Oct 2007 - 21:55:13 MET DST

Witam,
miałem już kupować płyte zintegrowaną grafika w stylu: Asus M2N-VM/DVI
GeForce 7050PV (http://tnij.org/7050) ewentualnie na chipsecie 6150, ale
zastanawiam się czy nie kupić TAŃSZEJ płyty (150-180) Wydajność
graficzna się dla mnie praktycznie nie liczy (mowa o grach)zastanawiam
się więc nad płytami z chipsetami

-GeForce 6100 (np http://tnij.org/m61sme_s2 & http://tnij.org/nf-m2sv)

-Via K8M890 (tutaj trzeba by było wsadzić w nią najtańszą grafike za
100-150złoty na PCI-E)np. http://tnij.org/k8m890

-Xpress 200 (http://tnij.org/a9rx480)

Która z tych płyt jest nalepsza, ale nie tylko pod względem wydajności
graficznej ale wydajności i ogólnej stabilności systemu.
Mam zamiar wsadzić do niej:
-Athlon X2 4000+ lub 4400+
-2GB DDR2

Czy warto jednak dołożyć te 100 do płyty na chipsecie 7050PV ?
Czy wydajność będzie lepsza (nie chodzi mi raczej o gry bo w nie nie
gram, bardzo rzadko w Fife :))

Tutaj poprzedni wątek: http://tnij.org/pc_dwurdzeniowy