Re: czy warto kupić używany sprzęt?

Autor: gotar <gotar-poczta_at_onet.pl>
Data: Sat 27 Oct 2007 - 18:58:41 MET DST

BartekK <sibi@NOSPAMdrut.org> wrote:

> dowodzi że takie coś nie ma prawa latać ;). Są tacy co widują regularnie
> (i wylane kondensatory, i latające promy). Jakbym latało tyle promów

Z tymi promami to nie przesadzaj, tych startów do tej pory chyba nawet
105 nie było;)

> kosmicznych co widziałem wywalonych kondensatorów, to na orbicie byłyby
> korki...

A ciekawe, że ja też kondensatorów nie widziałem uwalonych, a używam
płyt winnych (od wina, taniego i dobrego, bo taniego;>) no i ciut
lepszych czasem w różnorakich serwerach i innych maszynach działających
24/7.

--
Tomek                                    http://tccs.sourceforge.net/
http://pld-linux.org/                    http://vfmg.sourceforge.net/