Re: czy warto kupić używany sprzęt?

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sat 27 Oct 2007 - 17:29:22 MET DST

> A ja w całym swoim (długim!!) życiu ani razu nie widziałem uszkodzonego
> kondensatora w jakimkolwiek komputerze. I tylko raz widziałem uszkodzony
> (i to zupełnie uszkodzony) zasilacz.

oooo to jak bym sie podzielil moimi doswiadczeniami to bym nam obu
wystarczylo do konca zycia wspomnien popalonych zasilaczy i wylanych
kondensatorow:)
na tyle duze ze pierwsza rzecz na jaka patrze w momencie klopotow z
komputerem to wlasnie kondensatory:)
a smrod spalonego zasilacza znam juz az za dobrze.

--
pzdr
piotrek