Zakup nowego sprzętu

Autor: PesTYcyD <pestycyd_at_wp.pl>
Data: Sat 27 Oct 2007 - 10:41:09 MET DST

Witam,

Nadszedł czas na zakupienie nowego kompa. Zadko gram, ale ostatnio naszło mnie
na zakup dobrej gierki wiec wybralem Wiedzmina :) ale okazalo sie ze na moim
kompie juz tak nie hula jak sie spodziewalem. Tak ze szukam jakiegos zestawu
(plyta, procesor, pamiec i grafika reszte przekladam). I tutaj mam pytanie do
was, poniewaz ja juz wypadlem troche z obiegu. Co kupic? Nastawiam sie na AMD
ale nie wiem, ktory z ich prockow bedzie dzisiaj najciekawszy. Jezeli chodzi o
plyte glowna to przewage maja u mnie plyty Gigabyte, ale totalnie nie wiem na
jaki chipset sie dzisiaj nastawiac. Pamiec 2 GB ram nie musi byc super szybka
ale przyzwoita. A co do karty graficznej mam zagwozdke, zawsze bylem fanem ATI
ale z tego co czytam na necie to Geforce juz idzie leb w leb :)

Planuje wydac na to max 1100 zl

Dwie rzeczy interesuja mnie najbardziej:

Jaki chipset jest dzisiaj wart uwagi (bez SLI)?
Jaka karta graficzna w okolicach 350 zl?