Re: ASROCK 775Dual-VSTA (VIA PT880 VIA VT8237A)

Autor: dziobashugo <dziobashugo_at_o2.pl>
Data: Fri 26 Oct 2007 - 18:23:06 MET DST

Pozwole sobie odpowiedziec wszystkim w jednym watku.

Sphinx:
Vista mnie nie interesuje, tylko 64 bit XP i Debian, 2 GB starczy
A jak sprawa wyglada z e 2140? Jaki strepping jest dobry, a jaki zly?
Bo to chyba glownie od niego zalezy moc OC.
W przyszlosci chcialbym zamontowac grafe 7900.

Marx:
AsRock 775Twins-HDTV R2.0 ma tylko 2 PCI, dla mnie za malo. Na PCI mam:
X-fi music, tuner sky star2, adapter pcmcia-pci, czasami podlaczam
firewire i siecowke. 3 PCI to dla mnie minimum. A co sadzisz o:
4CoreDual-SATA2

Michal k.:
Powiedz jak sprawa wyglada z dzielnikami dla ramu, sa jakies? Czy tylko
1:1?
To max co z niego wycisneles? Jakie max fsb osiagneles?
Wyczytalem, ze nie mozna zmienic napiecia dla cpu, nawet zmniejszyc?
Czemu nie wgrales nowego biosu?
Czy elementy na plycie sie grzeja po takim OC?