Re: ASROCK 775Dual-VSTA (VIA PT880 VIA VT8237A)

Autor: Sphinx <>
Data: Fri 19 Oct 2007 - 07:51:13 MET DST

Użytkownik "dziobashugo" napisał w wiadomości ...
> Co sadzicie o tej płycie? Ma rzeczy ktore sa mi potrzebne:
> agp i PCI-Express
> ddr i ddr2
> 4 pci
> com i lpt
> Czyli mogłbym wsadzic do niej moje 2 moduly ddr1 400Mhz i R9550. Wiec
> modernizacja kompa polegala by tylko na wymianie plyty i cpu.
> Wada jest brak mozliwosci zwiekszania naiecia cpu, ale nie mozna miec
> wszystkiego. No i cena ponizej 200zl. Do niej kupil bym jeden z
> procesorow: 4300, 4400, 6300, ew 2140. Gdzies tam wyczytalem, ze u
> [...]

PCIe tylko x4
Chipset ma problemy pod vistą, np. nie radzi sobie z niektórymi kartami
nvidi pod nią.

max 2GB!

czasem jakiś sprzęt na USB może spowolnić botowanie o kilka minut

Mogą nie działać najnowsze karty na PCIe

Mogą nie działać niektóre tunery TV

Mogą nie działać niektóre karty dzwiękowe

Tyle z wad. Z plusów to bezproblemowe działanie jeśli ma się karte AGP i
DDR1
Nowe e4xxx wszędzie kręcą się gorzej ale i tak OC jest tu możliwe
Demon wydajności też to nie jest. Działa szybciej z kartami AGP niż PCIe
Ale jako przejściowa płyta innego wyboru nie ma.

Sphinx