Re: laptop do gier za +-3500 zl brutto

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Fri 26 Oct 2007 - 23:39:33 MET DST

Kris pisze:
> Tylko po pierwsze, kto to sprzedaje i po drugie kto to kupuje.

W Polsce niewiele osób. W przykładowo USA sprzęt Alienware jest dość
popularny i bynajmniej producent nie narzeka na brak klientów.

> Wybierz sobie jakis. Ja mysle, ze GF8400M jest przynajmniej na poziomie
> GF7600.

Czyli karty słabiutkiej jak na dzień dzisiejszy.

> Wypasiona karta graficzna zmniejsza czas pracy tylko gdy jest uzywana.

Zewnętrzny układ graficzny zawsze wiąże się z wyższym zapotrzebowaniem
na energię niż zintegrowany, nawet podczas zwykłej pracy w 2D.

> Aczkolwiek zgodze sie, ze na stacjonarny komp wpakujesz lepsze GPU i przez
> to bedzie on wydajniejszy od lapa pewnych nowych grach. I to w zasadzie
> wszystko. Taka grafika tez kosztuje troche.

W stacjonarnym za taką kwotę można zamontować nieporównywalnie
mocniejsze GPU, przez co wydajność w grach będzie znacznie wyższa. Można
też zamontować lepszy procesor i więcej pamięci operacyjnej. Można kupić
większe i szybsze dyski, spinać je w RAID. A po roku kiedy karta
graficzna już nie będzie satysfakcjonująca w nowych grach będzie ją
można po prostu wymienić. Ktoś kto myśli o "nowych FPP" musi się liczyć
z taką koniecznością.

> Z drugiej storny skoro sie gosc
> pyta o lapa, to zakladam, ze chce TAKZE moc go przeniesc to tu to tam i nie
> chodzi mu tylko o kilka metrow.

Oj zdziwiłbyś się, z tego co ostatnio zauważam panuje taka chora "moda"
na laptopy. Czy ktoś potrzebuje czy nie - chce kupić bo są trendi.

> Zatem pytajacy musio sobie odpowiedziec, czy
> bardzo mu zalezy na najnowszych grach FPP, czy potrzebuje mobilnego kompa.

Racja.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | http://www.psylo.xin.pl