Re: laptop do gier za +-3500 zl brutto

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Fri 26 Oct 2007 - 22:33:47 MET DST

Kris pisze:
> Z drugiej strony, to chyba nie ma takich lapow, he-he, co by dorownalny
> stacjonarnym z c2d 3GHz i GeForce 8800, prawda?

Polecam obejrzeć strony producentów laptopów robionych pod gry, np.
http://www.alienware.com
Modeli z 8800 jeszcze nie ma, ale np. takie z dwiema 7950 GTX 512MB
GDDR3 połączonymi w SLI są jak najbardziej osiągalne. To jednak
zdecydowanie nie ta półka co laptopy biurowe i "domowe"...

> Nie oszukujmy sie, dzisiejsze laptopy sa rownie mocne jak stacjonarne sprzed
> roku.

A stacjonarne sprzed roku jaką miały wydajność? Wszystko zależy od tego
o jakiej klasie sprzętowej tutaj mówimy.

> W wiele FPP da sie rade calkiem przyjemnie pograc.

Z wieloma nowymi i tymi, które już wkrótce wyjdą - może być spory
problem. Stalkera sobie na tym nie wyobrażam ;) Oczywiście jeśli mówimy
tutaj o sensownej wydajności dla FPP, więc co najmniej te 40-50 fps przy
natywnej rozdzielczości. Wymagania rosną teraz w piorunującym tempie, na
chwilę obecną już nie jest większym problemem kupić grę, która nie
będzie działała nawet na GF 7300GT.

Warto też wspomnieć o tym, że jeśli laptop dysponuje dobrą kartą
graficzną to automatycznie traci sporo na czasie pracy z baterią.
Dlatego też, według mnie, jeśli to ma być maszyna do gier to o niebo
lepszym rozwiązaniem będzie komputer stacjonarny - za 3500 zł można
kupić bardzo wydajną maszynę.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | http://www.psylo.xin.pl