Re: komputer mi drży !!!!

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Fri 26 Oct 2007 - 22:09:21 MET DST

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@no_spam.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:fftgfb$ptg$1@inews.gazeta.pl...
> Nie myślałem ze keidys napisze tak banalnego posta ale juz wymiekam. Od
> 2 lat mam obudowe Qoltec- nie jest to totalny złom. przez rok działała
> bez zarzutu, ale teraz zaczyna wpadac w rezonans. Oczywiscie bez
> zastanowienia wytargałem całego kompa, od spodu gumki (nóżki) wymieniłem
> na silikonowe. Zauważyłem ze zasilacz (duze smiglo od dołu) ledwo opiera
> sie o sciankę swojej wnęki. MAm cie - pomyślałem i tam też wpakowałem
> podkładkę z silikonu. Postał 2 tygodnie i zaczyna drżec i wpadac w
> rezonans.
> [...]

hehe. U mnie podobna jest sytuacja, jak zamontowałem dysk Seagate. Pokombinuj z
krzywym ułożeniem obudowy (nie równolegle do ściany, tylko pod kątem).
Poprzesuwaj obudowę w różne kierunki. U mnie w domu też dziwnie patrzą się.
Spróbuj kopnąć obudowę z boku - u mnie pomaga na kilka godzin. To na pewno nie
jest od wentylatora.