Re: Przejście(Kupno) na PC dwurdzeniowy

Autor: LUKY <luky1_at_USUNTOo2.pl>
Data: Thu 25 Oct 2007 - 23:44:46 MET DST

chiroproktolog pisze:

> BTW : Mam wrażenie, że dodanie 0,5-1GB RAM znacznie podniosłoby Ci
> komfort pracy :)

Myślalem o tym, ale musiałbym kupić zwykły DDR RAM który jest droższy od
DDR2 i przy ewentualnej zmianie sprzętu do niczego by mi się nie
przydał. Tu mam właśnie dylemat czy lepiej kupić procosr,pamięć,płyte
nowej dwujajowej generacji czy zostać przy tym co mam i dokupić tylko
pamięć (wyjdzie sporo taniej, ale jak to będzie z wydajnością się
zastanawiam)

Mam też dylemat natury niesprzętowej, jak przenieść wszystko co mam
(wszystkie programy, ustawienia itd) do nowo zainstalowanego systemu (w
przypadku przesiadki na inny sprzęt)... to może bardziej zaboleć niż
przyjemność korzystania z nowego sprzętu.