Re: print server USB

Autor: sp00n <sp00n_at_o2.pl>
Data: Thu 25 Oct 2007 - 23:35:43 MET DST

> Dołączę do pytania ale z inną drukarką również próbowałem ww. linksysa ale
> z drukarką
> HP Business Inkjet 2800 (C8174A). Może wie ktoś jaki printserwer poszedł
> by z tą drukarką lub gdzie można takie info zdobyć ?

Na pewno da sie cos wybrac z oferty HP - ja mam JetDirect 175X z HP LaserJet
3030. Obsluguje nie tylko drukowanie ale tez i skaner (podstawowe funkcje)
co jest bardzo mile z racji braku drivera do visty 64. Szczerze powiem ze
nie mam pojecia jak to jest z cenami i innymi bajerami ale ja do swojego nie
mam zadnych zastrzezen. Btw to jest podlaczony pod router bezprzewodowy.
Pozdrawiam,
w.