Re: [podsumowanie] zwalony dysk?

Autor: Kicer <email_at_w.sygnaturze>
Data: Thu 25 Oct 2007 - 20:41:31 MET DST

może komus sie przyda:

ostatecznie przeprowadziłem test którego zaden program nie przeprowadzał
a który w koncu upewnił mnie w przekonaniu ze jest zwalony:
wrzuciłem duży plik na 2 partycje podejrzanego dysku
sprawdziłem sume kontrolną oryginału i 2 kopii - ok
odczekałem 10 minut, sprawdziłem i juz każdy z 3 plików (oryginał i
kopie) miał inną sumę ;) (oryginał oczywiscie tę samą co przy
poprzednim "pomiarze")

odrazu przeprowadziłem ponowny pomiar i znowu kopie zmieniły swoje sumy
które przy 4. sprawdzeniu juz się utrzymały ;)

--
Michał Walenciak,   gg: 3729519,  mail: Kicer86 na gmail kropka com
http://kicer.elsat.net.pl