Re: laserowa mono

Autor: alebum <fajnysklep.wytnijmnie_at_fajnysklep.pl>
Data: Thu 25 Oct 2007 - 20:05:40 MET DST

Skrzekacz napisał(a):

> Jak nie musi być nowa to ja bym poszedł w kierunku hp2100, a jak boisz
> się z allegro to z firm takich jak np QSI, ZOLTAR (dają 3-6 miesiący
> gwarancji, kupiłem juz takich 7 i żadnych problemów, do ostatnich trzech
> dorzucili nawet dodatkowy podajnik.)
>
> Jak kupujesz to siedzi juz jakis toner z ilością na domowe zastosowania
> wystarczającą na przynajmniej na ok 500 kartek (ale to juz loteria,
> chociaz na 7 tylko jeden miał prawie wyczerpany toner)
>
> Pozdrawiam

Popieram. Mam drukarkę samsunga (na ten sam toner co 2010) i jakoś nie
jestem zadowolony. Drukarka jest wolna, buczy, długo się rozgrzewa i o
wiele częściej zacina kartki niż stara poczciwa drukarka HP 1100...

Jeśli zależy Ci na nowej drukarce, to proponowałbym serię HP 1020
(uwaga! nie HP LJ 1018, bo to jest badziew bez firmware). Kosztuje to
więcej niż 300 zł (chyba coś koło 400-500) ale ma to jakąś elektronikę w
środku i w miare dobrze się zachowuje. Toner do tej drukarki jest tani
(ze 120 zł, na allegro jeszcze taniej).

--
tusze, tonery, folie do faksów
http://www.fajnysklep.pl