Re: laserowa mono

Autor: Skrzekacz <skrzekaczSPAM_at_wp.pl>
Data: Wed 24 Oct 2007 - 08:04:17 MET DST

Użytkownik "MGA" <amiegrz@wp.pl> napisał w wiadomości
news:ffl2pe$79r$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Doradzcie mi prosze jaka drukarka laserowa mono za ok.300zl.Rozwazam
> Samsung 2010 PR.Moze cos podobnego,a lepszego jest teraz(koszty
> eksploatacji -toner) ? Drukuje w domu ,raczej nieduzo ok.100 szt.
> Dzieki .
>
> Wojtek

Jak nie musi być nowa to ja bym poszedł w kierunku hp2100, a jak boisz się z
allegro to z firm takich jak np QSI, ZOLTAR (dają 3-6 miesiący gwarancji,
kupiłem juz takich 7 i żadnych problemów, do ostatnich trzech dorzucili
nawet dodatkowy podajnik.)
Toner zamiennik ok 120PLN.
Port LPT (to moze komuś przeszkadzać)
Cena drukarki ostatnio 180 PLN netto + przesyłka

Jak kupujesz to siedzi juz jakis toner z ilością na domowe zastosowania
wystarczającą na przynajmniej na ok 500 kartek (ale to juz loteria, chociaz
na 7 tylko jeden miał prawie wyczerpany toner)

Pozdrawiam