Re: Przejście(Kupno) na PC dwurdzeniowy

Autor: JMM <j_m_majer_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 25 Oct 2007 - 19:24:55 MET DST

Dnia Thu, 25 Oct 2007 18:46:15 +0200, LUKY <luky1@USUNTOo2.pl> w
wiadomości <ffqh8g$rkd$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

>1 Pamięć DDRAM2 Kingston 2048MB 667MHz CL5 (2x1024) 169.99
>2 Procesor Athlon 64 (AM2) AMD X2 4000+ 2x512KB BOX 65W 218.00
>3 Płyta główna Socket AM2 Asus M2NPV-VM (GeForce6150 VGA PCI-E DDR2
>SATA2) 269.00
>
>Razem wychodzi 660zł czy wydajność zwiększy się diametralnie, czy system
>będzie płynnie przechodził między tymi wszystkimi aplikacjami?
>Czy ta grafika zintegrowana jest na poziomie tego co mam teraz czy oczko
>,dwa wyżej ? :)

Rok temu przesiadałem się z maszyny o przybliżonych do Twojego
obecnego komputera parametrach na Athlona 64 3500+ z 1 GB DDR2. Zmiana
prędkości działania już wtedy była wyraźnie odczuwalna. Niedawno
zrobiłem upgrade tamtego Athlona na X2 i po raz kolejny odczułem
wyraźną poprawę komfortu pracy (praca biurowa, obróbka zdjęć, zwykłe
przeglądanie www). Podsumowując - przesiadka z Athlona XP 2000+ na
cokolwiek nowego da Ci odczuwalne przyspieszenie.

Zintegrowana grafika zaś prezentuje mniej więcej ten sam poziom
wydajnościowo co ten Radek (remis ze wskazaniem na 9550), czyli do
nowszych tytułów raczej za mało. Nie przejmowałbym się tym wszakże, bo
kupujesz płytę z PCI-E, więc system zawsze możesz rozbudować o nowszą
(czyt. wydajniejszą) kartę graficzną.

--
Z wyrazami szacunku
Jan M. Mayer <j_m_mayer (_a_) poczta.onet.pl>