Re: zwalony dysk?

Autor: Feromon <feromon_at_wp.pl>
Data: Wed 24 Oct 2007 - 23:03:11 MET DST

Użytkownik "Kicer" <email@w.sygnaturze> napisał w wiadomości
news:ffdnpq$pn1$1@kushnir.sileman...
> Witam
>
> znajomy kupił sobie dysk
> (http://www.samsung.com/pl/products/harddrives/spinpointt166sata/hd321kj.asp)
> Jako, ze nie ma w tym doswiadczenia to przyszedłem mu go podpiąć.
> w biosie ustawiłem kompatybilność z ide coby nie było problemów w
> XPkiem. Zainstalowałem system i zaczęło sie...

Niekoniecznie tryb zgodności jest dobry. Na jakimś GigaBycie miałem napisane
że tryb zgodności jest do Win98
a Enchanced do Windows XP.

Ponadto podczas instalacji warto wcisnąć F5 i podłożyć dyskietkę ze
sterownikami.

Po trzecie: jeśli windows SP1 to koniecznie uaktualnić do SP2, ewentualnie
na innym kompie podzielić
dysk na partycje mniejsze od 120GB

Feromon