Re: Router z Access Pointem - jaki?

Autor: Fox <mateusz.viste_at_mail.ru>
Data: Wed 24 Oct 2007 - 19:26:53 MET DST

On 24 Pa , 16:42, jijomo <jijomoma...@poczta.onet.pl> wrote:
> Jak ta funkcja o ktorej pisalem sie nazywa? Bo w opisie zadnego z tych
> routerow nic takiego nie widze :)

To si nazywa QoS, czyli "Quality Of Service".

> A znajomy mi mowil, ze to co ja opisuje (czyli sprawiedliwy podzial
> lacza) to maja wszystkie routery teraz :)

Nie. Routery posiadaj ce wbudowane (i dzia aj ce) QoS to profesjonalne
urz dzenia, dost pne za profesjonaln cen :-)

Poleca bym raczej (sam tak u ywam) najzwyklejszy router + stary
pentium z mOnOwall. Koszt bardzo niski, a funkcjonalno i
bezawaryjno bez zarzutu. Je li postawisz tego mOnOwall'a, we
maszyn o zawy onych parametrach, i pu procesor na 50% mocy -
pozb dziesz si szumu wiatraczków, a dysku i tak nie potrzeba, wi c
mo na mie w 100% cichy sprz t ;-)