Re: Router z Access Pointem - jaki?

Autor: jijomo <jijomomalpa_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 24 Oct 2007 - 16:42:31 MET DST

tg pisze:

> nie wspominaja ze ma, czyli biorac pod uwage cene na 99.99%
> nie ma, ja osobiscie polecam WRT54GL + tomato, spelnia
> wszystkie podane wymagania

Czy po instalacji Tomato nie traci sie gwarancji?

Jak ta funkcja o ktorej pisalem sie nazywa? Bo w opisie zadnego z tych
routerow nic takiego nie widze :)

A znajomy mi mowil, ze to co ja opisuje (czyli sprawiedliwy podzial
lacza) to maja wszystkie routery teraz :)

Link do opisu zaproponowanego przez Ciebie routera:

http://www.znak.pl/index.php?prid=ubRouLinWRT54GL (w komputroniku opis
jest lakoniczny bardzo)

pzdr. jijomo