Re: do użytkowników laptopów HP pytanko

Autor: Agent <agentmietek_at_op.pl>
Data: Wed 24 Oct 2007 - 10:01:03 MET DST

Użytkownik "topor" <catcat@op.pl> napisał w wiadomości
news:ffmte7$ge4$1@node1.news.atman.pl...
> kupiłem laptopa HP nx7300 symbol GC035ES
> (T5500,1GB,windows vista, na dole pełna specyfikacja)
> zatanawiam się czy XP nie chodziło by lepiej,
> zadzwoniłem do HP i wysyłają mi kompakty z systemem i sterownikami ale też
> vista,
> czy może ktoś z Was powie mi z jakiego innego nx7300 (win XP) o jakim
> symbolu mógłbym przegrać
> te kompakty aby sterowniki wbudowane w system pasowały by do mojego
> GC035ES
> i dziękuję z góry za każdą podpowiedź

Ja walczyłem z zainstalowaniem Xp na Hp dv6510ew. W sumie to się udało ale
ze sterownikami nie jest łatwo. Do mojego producent zamiescił do XP do
touchpada itp. głupot a do najważniejszych elementów nie. Niektóre
sterowniki pasowały od innych modeli a inne np wziałem od płyty gigabyte z
takim samym chipsetem jak mój. Najwiekszy problem był z dźwiekiem bo przez
septup nie chciał sie zainstalować, poszedł przez menadżera urządzen i to
jeszcze troche "na chama" Także jak mocno chcesz xp to się da ale łatwo nie
jest.
W sumie to i tak wróciłem do visty bo oryginalna i jak powyłaczałem to i owo
to chodzi całkiem spoko.