do użytkowników laptopów HP pytanko

Autor: topor <catcat_at_op.pl>
Data: Wed 24 Oct 2007 - 09:48:50 MET DST

kupiłem laptopa HP nx7300 symbol GC035ES
(T5500,1GB,windows vista, na dole pełna specyfikacja)
zatanawiam się czy XP nie chodziło by lepiej,
zadzwoniłem do HP i wysyłają mi kompakty z systemem i sterownikami ale też
vista,
czy może ktoś z Was powie mi z jakiego innego nx7300 (win XP) o jakim
symbolu mógłbym przegrać
te kompakty aby sterowniki wbudowane w system pasowały by do mojego GC035ES
i dziękuję z góry za każdą podpowiedź

pozdrawiam

pełna specyfikacja:
Model nx7300
Procesor Intel Core 2 Duo T5500 (1.66GHz)
Pamięć cache [kB] 2 MB
Pamięć RAM [MB] 512 MB DDR2
Dysk twardy [GB] 120 GB Serial ATA (5400 obr./min)
Karta graficzna Akcelerator graficzny Intel Graphics Media Accelerator 950
Do 224 MB współużytkowanej pamięci wideo
Wyświetlacz 15,4 cala WXGA (rozdzielczość 1280 x 800), HP Bright View
Sieć Modem 56K Karta sieciowa PCI Express Ethernet Broadcom (10/100 NIC)
Karta WiFi Broadcom 802.11b/g
Napędy Wbudowany napęd DVD+/-RW Multibay II SuperMulti z obsługą nośników
dwuwarstwowych
Wprowadzanie danych Pełnowymiarowa klawiatura Tabliczka dotykowa z
przewijaniem; dwa przyciski wyboru
Max. pamięć RAM 2048 MB
Porty 1 gniazdo kart PC typu I/II obsługujące zarówno 32-bitowe karty
CardBus, jak i karty 16-bitowe3 x USB 2.0, VGA, wejście/wyjście audio,
gniazdo zasilania, port RJ-11, port RJ-45, port Firewire (1394a), złącze
akumulatora podróżnego
Karta dźwiękowa 24-bitowa karta dźwiękowa HP Premier Sound High Definition
Audio, wyjście liniowe/gniazdo słuchawek, gniazdo mikrofonowe
Czas pracy na bateriach [h] Do 3,5 godzin (do 8 godzin z akumulatorem HP
Extended Life Battery, do 12 godzin z akumulatorem HP Ultra-Capacity
Battery)
Wymiary [mm] 3,0 (z przodu) x 35,7 x 26 cm
System operacyjny Windows Vista Home Basic