Re: Gdzie leży problem w kopiowaniu dysku?

Autor: wredny_menel <wredny_menel.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 23 Oct 2007 - 18:32:24 MET DST

mitka <mitek_augustyn@beza.usun.au> napisał(a):

> Chciałem wykonać przeniesienie systemu na nowy dysk. Zainstalowałem Norton
> Ghost 12. Wybrałem opcje "wykonaj kopie dysku" zaznaczajac jednoczesnie ze
[....]
> procdeury przy takiej operacji czy moze nalezy jeszcze zaznaczyc jakas opcje
> w Nortonie?

 Najprościej :
    (z http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=13&a=16#komentarz )

  maciek | IPHASH : TJ-0O-GH-TT | 19.05.2006, 14:24
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; PL; rv:1.7.12) Gecko/20050915
nie ma co tyle kombinowac TAK POWINNO TO WYGLADAC
najszybsza metoda zrobienia klona to miec program do klonowania obrazu image
drive ,r-drive lub jaki kolwiek inny lub xcopy !!!!! WAZNE!!! przed zrobieniem
klona, kopiowaniem plikow wchodzimy w rejestr w HKEY LOCAL
MACHINE/system/mountedevices i kasujemy wsztstko co tam sie znajduje (windows
podczas ponownego właczenia uzupelni zpowrotem te klucze juz aktualnymi
dyskami ) tak wiec nie trzeba nic edytowac ani kopiowac ) oczywiscie NIE
RESTARTUJEMY KOMPA WYKASOWANIU TYCH KLUCZY Z REJESTRU .i teraz albo mozemy
przegrac wszystko dokladnie wszystko za pomoca xcopy albo robimy przy pomocy
programu do obrazow obraz dysku lub kopie z dysku na dysk.jak przegramy
wystarczy tylko nowy dysk ustawic na mastera wlaczyc komputer i juz rejestr
sam sie uzupelnil gdzie jest system i wszystko pieknie działa PO 36 godzinach
prob i czytaniu roznych dziwnych rzeczy w necie na temat klonowania doszedlem
to tych moich przemyslen i jest to najszybsza metoda i najpewniejsza

PS
  Poprawnie - chodzi o :

   HKEY LOCAL MACHINE/system/mounteddevices