Gdzie leży problem w kopiowaniu dysku?

Autor: mitka <mitek_augustyn_at_beza.usun.au>
Data: Tue 23 Oct 2007 - 15:08:27 MET DST

Chciałem wykonać przeniesienie systemu na nowy dysk. Zainstalowałem Norton
Ghost 12. Wybrałem opcje "wykonaj kopie dysku" zaznaczajac jednoczesnie ze
ma przeniesc sektory startowe i dysk ma byc po wykonaniu kopii aktywny jako
rozruchowy. Wszystko przebieglo ok, ale po podlaczeniu nowego dysku i
wyjeciu starego, Windows XP startuje do momentu gdzie zwykle sie logowalem
podajac haslo. Teraz jednak nie wyswietla sie nawet ikonka uzytkownika, jest
tylko ekran z symbolem graficznym Windows Xp na blekitnym tle. Czy sa jakies
procdeury przy takiej operacji czy moze nalezy jeszcze zaznaczyc jakas opcje
w Nortonie?