Re: bootowalny pendrive

Autor: ToMasz <twitek4_at_no_spam.gazeta.pl>
Data: Tue 23 Oct 2007 - 18:14:02 MET DST

marko napisał(a):
> Witam,
>
> Planuję zakup pendrive 4GB i mam parę pytań:
> Czy możliwym jest zrobić bootowalnego pendriva ?

tak, Mozesz sobie na niego nagrac DamnSmallLinux i masz 100% działające
srodowisko graficzne, z tym ze norton gost costam to raczej nie odpalisz.
Jesli chcesz robic backupy to są równeiz gotowe liniksowe narzędzia np
linux rescue CD (w wersji na pena) i robiąc nim zrzut mozesz "obraz"słac
po sieci albo odrazu na dvd....
Z drugiej strony, jezeli nie robisz tego "dla sztuki" to wydaje mi sie
ze konkretny cel osiagniesz łatwiej niz podczas zabawy z dosem na usb.
jedynie co moze byc trudne to grzebanie po partycjach ntfs...

ToMasz