bootowalny pendrive

Autor: marko <djank_at_wp.pl>
Data: Tue 23 Oct 2007 - 14:16:54 MET DST

Witam,

Planuję zakup pendrive 4GB i mam parę pytań:
Czy możliwym jest zrobić bootowalnego pendriva ? Czy są jakieś programy do
tego? Ma on być czytanym pod DOSem, (potrzebne do np. Norton Ghost - i tu
pytanko czy możliwe jest po przywrócić system z pliku *.gho zachowanym na
pendrive?) więc aby było to możliwe musi on być sformatowany na FAT32 - jak
to zrobić (czy jest jakiś soft do tego).

W końcu pytanko jak odpalić takiego bootowalnego pendrive (oczywiście o ile
da się to zrobić). Mam dosyć nową płytę Gigabyte i Core 2 Duo. Przy
odpalaniu kompa można nacisnąć F12 i pokazuje się boot menu. Są w nim takie
opcje:
Floppy, LS120, Hard Disk, CDROM, ZIP, USB-FDD, USB-ZIP, USB-CDROM, USB-HDD,
LAN
Którąopcję wybrać?

THX i Pozdrawiam