Re: Laptop 14 cali

Autor: pawel <tt_at_pl.pl>
Data: Mon 22 Oct 2007 - 21:37:45 MET DST

> IBM firmy Lenowo :-)
> Tak z ciekawości masz takiego czy polecasz w oparciu o
> stare przyzwyczajenia ?
>
> Pozdrawiam

mialem t2x, t40,41. ostatnio zamienilem t42 na t60 (tylko dlatego, ze
trafila sie okazja) i powiem szczerze nie zaluje zamiany. do t42 sie
przyzwyczailem i naprawde jak dla mnie to byl - i nadal jest - ideal
(szczegolnie matryca IPS o podwyzszonej rozdzielczosci).

t60 to juz jest "inny" ibm i to mozna wyczuc, ale nadal jest to thinkpad
serii T i moim zdaniem nie ma lepszego laptopa.
uwazam tak ja i wielu moich znajomych, ktorych namowilem na thinkpady.
wszyscy mowia, ze juz nigdy wiecej innego sprzetu. kup thinkpada T a nie
kupisz juz inny innego sprzetu. gwarantuje. !