Problem z dyskiem, instalacja XP, windows 98

Autor: <kotwik_at_interia.pl>
Data: Mon 22 Oct 2007 - 21:33:39 MET DST

Witam.
Mam stary komputer AMD K2. Padł mi dysk więc kupiłem 80. Wczesniej
miałem 40 i 98 chodzil bez problemow. Przy próbie instalacji windowsa
XP, po przejsciu pierwszego etapu kopiowania pliów - po pierwszym
resecie) wyswietla mi sie komunikat ,,Błąd ładowania systemu
operacyjnego". Probowalem juz wiekszosci rzeczy, ktore udalo mi sie
znalezc w sieci, ale nic nie pomoglo. Zainstalowalem wiec windowsa 98.
System zainstalowal sie ez problemu. obecnie mam partycje: systemowa
11GB, oraz 2x30GB oraz 1X4GB. Zaczynaja sie ciekawe rzeczy dziac i nie
wiem co moze byc. Mianowicie po nagraniu jakis danych na partycji te
dane znikaja. Jest to zawsze po resecie komutera. Zastanawiam sie czy
nie jest to podobna sytuacja jak w pzypadku xp z sp1 i dyskami
wiekszymi niz 132gtb gdzie dane z wczensiejszych partycji zostaa
nadpisane.
Prosze o pomc bo juz nie mam sily na to
Pozrdawiam