Re: laptop dla admina

Autor: Pilu <pealoo-WYT-NIJ_at_o2.pl>
Data: Mon 22 Oct 2007 - 16:57:06 MET DST

> Zapomniałeś tylko o lakierze metalik. Tak z czystej ciekawości zapytam ile
> chcesz wydać na ten wynalazek?

Hmmm.....jak najmniej :) Ze 2-3 tysie za uzywke bym dal biorac pod uwage ze
moze miec p3 1ghz i 256 ram, wystarczy.

> ps. co do monitora ja mam 12" monitor Blomberg w pancernej obudowie
> (metalowa ramka + gruba plexa na matrycy).

To może inaczej - jest jakaś karta telewizyjna na usb która miałaby wejście
vga? A może jeszcze inaczej - co myslisz o zastosowaniu kart graficznych z
wyjsciem TV(rca) i do tego katra tv-usb na lapie? Jak zmusić kartę graficzna
by uaktywniala wyjscie TV zawsze po uruchomieniu kompa (mimo,ze nic nie jest
podlaczone pod karte) ?
Pilu