Re: Monitor LCD - pomoc w wyborze

Autor: gotar <gotar-poczta_at_onet.pl>
Data: Mon 22 Oct 2007 - 15:42:45 MET DST

*Paweł* <pa*we*l-ol*szt*yn*@*o*2.p*l> wrote:

> Samsung w odróżnieniu od LG nie ma cyfrowego wyjścia obrazu.

WEjścia znaczy? Bez DVI nie kupuj.

> Czy ma ono duże znaczenie?

Tak. Oczywiście DVI-out na grafice też musisz mieć (i chcesz).

> LG spełnia normę TCO03, Samsung -nie.

> LG również posiada znacznie lepsze parametry (2ms, 2000:1, 300cd/m2 Samsung:
> 5ms, 700:1, 300cd/m2).

To są najmniej istotne rzeczy.

> Sprzedawca w MediaMarkt polecił mi jednak Samsunga, powiedział ze mają one
> pewniejsze matryce.

A jakie są kompetencje sprzedawcy z MM? Ja mam LG1930B na S-IPS, ale
LG1930P był na TN chyba - ten gość porównuje matryce na podstawie
nadruku na plastiku obudowy rozumiem?

> Co sądzicie o powyższych monitorach?

Że jak je oba włączysz, to zobaczysz różnicę. Tylko nie przez jakieś
KVM-y, a bezpośrednio do komputera.

> Może inny byłby lepszy?

Może - oglądaj po kolei wszystkie, jakie są w sklepie. Jeśli sklep
odmawia podłączenia dla porównania, to idziesz do innego sklepu.

--
Tomek                                    http://tccs.sourceforge.net/
http://pld-linux.org/                    http://vfmg.sourceforge.net/