Re: Monitor LCD - pomoc w wyborze

Autor: <pawel-olsztyn_at_o2.pl>
Data: Fri 26 Oct 2007 - 09:43:31 MET DST

Dziękuje wszystkim za cenne informację.

Obecnie zastanawiam się nad:

17`` LG L1770HR-BF - w testach dobrze wypada, myślę że jest to dobry
wybór w tej grupie cennowej
http://www.esc.pl/product_info.php?cPath=103_130&products_id=7366

19`` LG L1953TR-SF
http://www.esc.pl/product_info.php?cPath=103_131&products_id=6615

Monitor droszkę droższy, ale za to 19 calowy. Z tego co wyczytałem to
ten pierwszy monitor cieszy się lepszą reputacją.
Sam nie wiem co wybrać.

Mam dość słabą k. graficzną - czy te monitory przyzwoicie radzą sobie
z pracą w mniejszej rozdzielczości?

Jak wygląda sprawa z martwymi pikselami. Pojawiają się one raczej na
samym początku użytkowania (LG daje 30 dni gwarancji na 0 martwych
pikseli), czy mogą pojawić się poźniej? Jak powszechne jest to
zjawisko?

Dziękuje i pozdrawiam