Re: Reset komputera / przy mp3 i torrent / pewnie dysk

Autor: Marcin P. <lelec_at_op.pl>
Data: Mon 22 Oct 2007 - 15:00:52 MET DST

Użytkownik <ucholife@gmail.com> napisał w wiadomości news:1192811953.975479.15950@q3g2000prf.googlegroups.com...
>Mój nieco już wiekowy komputer ma ostatnio problemy z samym sobą.
>Podczas ściągania legalnego oprogramowania z torrentów lub słuchania
>oczywiście legalnych mp3 doznaje natychmiastowego resetu bez pytania i
>potem ładuje się znowu.

Pewnie masz jakiegoś zupełnie legalnego trojana. Próbowałeś przeinstalować ten wylęg?
Mi się ostatnio przytrafiało coś podobnego, jak odpalałem przglądakę... avast i mks nic nie wykazały,
hijackthis teź nić. kilka innych narzędzi też nic.
Świerza insalka na D:, i jest ok.

Serdeczne pozdrowienia

--
Marcin