Reset komputera / przy mp3 i torrent / pewnie dysk

Autor: <ucholife_at_gmail.com>
Data: Fri 19 Oct 2007 - 18:39:13 MET DST

Mój nieco już wiekowy komputer ma ostatnio problemy z samym sobą.
Podczas ściągania legalnego oprogramowania z torrentów lub słuchania
oczywiście legalnych mp3 doznaje natychmiastowego resetu bez pytania i
potem ładuje się znowu. Bywa, że przy bootowaniu wyskakuje komenda o
boot failure. Wniosek (mój) z tego taki, że to problem z nadmiernie
obciążonym dyskiem. Pogrzebałem na G i możliwości jest kilka. Główne z
nich to: zasilacz (prawda jest dziadowski) / spuchnięte kondensatory /
taśma (w zeszłym tyg kupiłem nową) / padaczka dysku (ma ok. półtora
roku). Jako dodatkową poszlakę dodam fakt, że poprzedni dysk także
zaliczał podobne problemy co zakończyło się wymianą gwarancyjną
(przyjęli). Może jakieś pomysły szanowni grupowicze?