Re: Monitor a zdrowie

Autor: gotar <gotar-poczta_at_onet.pl>
Data: Sun 21 Oct 2007 - 14:25:29 MET DST

u_slawek@yahoo.com <u_slawek@yahoo.com> wrote:

> Od jakiegos czasu pracuje na LCD i czasami oczy mnie bola jak cholera.

Ustawiłeś _prawidłową_ jasność i kontrast? Pogooglaj, są strony z
instrukcją jak to zrobić.

> W CRT mozna było zwieszkszyc czestotliwość odświeżania i przynajmniej
> psychicznie człowiek poczuł sie lepiej ;)
> A w LCD jest cos co dałoby podobny efekt, mam na mysli komfort pracy

Tak - podłączenie przez DVI, różnica będzie albo niewielka albo
kolosalna, zależnie od jakości toru analogowego.

--
Tomek                                    http://tccs.sourceforge.net/
http://pld-linux.org/                    http://vfmg.sourceforge.net/