Re: Ostrzeżenie(wyłaczajcie kompa z sieci)

Autor: gotar <gotar-poczta_at_onet.pl>
Data: Sun 21 Oct 2007 - 14:21:26 MET DST

qwerty <qwerty01@poczta.fm> wrote:

> Czyli sugerujesz, że miałem wielokrotne szczęście? Może być i tak.

Ja nigdy nie wyłączałem komputera w czasie burzy, aż do pamiętnych
huraganów w marcu chyba, kiedy to byłem poza domem i komputer AKURAT był
WYłączony (wyłącznikiem na listwie zasilającej, czyli galwanicznie);
przepięcie poszło prawdopodobnie przez TVout do karty graficznej
(spalona) i dalej na AGP (upalone), uszkadzając jednocześnie jedyną
obsadzoną PCI (działała, ale sypiąc błędami), nie niszcząc przy tym
włożonej tam sieciówki (później włożyłem tam grafikę PCI i niestety
zaczęła śmiecić po ekranie, pewnie coś z napięciami). Gniazdko komputera
mam zerowane, natomiast telewizory nawet nie mają dziury na bolec we
wtycznce. Sieciówka działa do dziś i nic innego nie ucierpiało.

--
Tomek                                    http://tccs.sourceforge.net/
http://pld-linux.org/                    http://vfmg.sourceforge.net/