Re: IBM T40 - długość pracy na baterii

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Sun 21 Oct 2007 - 10:10:11 MET DST

Dnia Sun, 21 Oct 2007 09:00:15 +0200, Marek Kozlowski napisał(a):

> 1. Notebooki T4x są bardzo cienkie. Czasem to wada. Napęd optyczny jaki
> do nich pasuje to nie standardowy 12.7 mm ale 8.5 mm. AFAIK dopiero
> około rok temu producentowi udało się wyprodukować napędy DVDRW/DL o
> znośnych parametrach.

To mnie akurat nie interesuje, napęd optyczny mam zamiar w ogóle
wyrzucić, żeby było lżej, a nagrywarkę i tak na stacjonarnym mam.

> 2. Notebooki T4x wyposażona są zazwyczaj w kartę grafiki ATI Radeon
> 7500. Jest to zgodna, ale dość archaiczna karta -- do normalnego użytku
> wystarczy, ale w wiele gier w ogóle nie pograsz (niektóre wręcz nie
> odpalą się). Ja "przejechałem się" np. na open source'owym DangerDeepie.

A to moim zdaniem wada z innej strony - jest zewnętrzny chip, bierze
więcej prądu :) Chociaż mogę się mylić.
I tak prognozowane użycie: Internet, edytor tekstu, ew. jakieś
oprogramowanie typu MathCad czy CADowskie (jeśli mi uczelnia
zasponsoruje i będzie potrzeba użycia).

--
Pozdrawiam,
Damian Karwot         damian.karwot (at) gmail kropa com