Re: k. muzyczna z dobrymi bankami MIDI

Autor: Player <player_at_noooooooooooooo.pl>
Data: Sun 21 Oct 2007 - 09:35:02 MET DST

> Ale doradźcie - może jakaś stara, używana karta ma lepsze, ładowalne MIDI?
> Pamiętam z przeszłości, że do jakiejś karty Soundblaster można było
> załadować
> MIDy 1 MB, 2 i 4 MB. Czy to było lepsze od Audigy?

na allegro są audigy2 po 145zł, mam taką i uzywam banków, mozna ładować
teoretycznie bez ograniczenia wielkości, ja uzywam 65MB banku GM i jest OK
karta brzmi akceptowalnie

ja widzę problem raczej ze zdobyciem dobrego banku niz w karcie :)

miałem starego soundblastera awe32 z zewnętrznš pamięciš i na pewno nie
brzmiał lepiej niż obecny A2+softwarowe SF2