k. muzyczna z dobrymi bankami MIDI

Autor: Feromon <feromon_at_wp.pl>
Data: Sun 21 Oct 2007 - 00:39:22 MET DST

Witam!
Wiem, że grupa raczej nie muzyczna, ale przecież kartę muzyczna
wkłada się do PC, więc jakby w temacie, a po drugie - na grupie
muzycznej na pewno doradzą mi kartę profesjonalną za tysiące złotych.

A ja potrzebujję tylko PÓŁprofesjonalną kartę dźwiękową, która jednak
ma możliwość ładowania soft- lub hard-wearowo jak najlepszych banków brzmień
MIDi.
Chodzi o to, aby partyturę zapisaną w Finale dla sprawdzenia odsłuchał
muzyk,
nie raniąc sobie uszu tragicznymi brzmieniami.

Na płycie ECSa ze zintegrowanym prockiem AMD2000 usiłowałem zainstalować SB
Live! 5.1
ale zapewne z powodu konfliktów IRQ nie dało się używać - zwiechy,
brzęczenia zamiast
dźwięku, itp.
Zatem muszę coś zakupić. Może na USB? Może AUDIGY?
Ale doradźcie - może jakaś stara, używana karta ma lepsze, ładowalne MIDI?
Pamiętam z przeszłości, że do jakiejś karty Soundblaster można było
załadować
MIDy 1 MB, 2 i 4 MB. Czy to było lepsze od Audigy?

Dzięki z górki za porady
Feromon