jaki laptop z ulatwieniami?

Autor: derek <m99WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 20 Oct 2007 - 13:00:46 MET DST

witam, znajomy, ktory jest niepelnosprawny poprosil mnie o porade przy zakupie laptopa. w kwestiach parametrow technicznych jestem zorientowany, ale moze ktos sie orientuje czy sa jakies udogodnienia w kwestii interfejsu, sterowania (glosem, gestami) itp. sterowanie touchpadem czy mysza moze byc trudne dla tej osoby. moze dotykowy wyswietlacz? znajomy nie wstaje z lozka I ma ograniczona sprawnosc w rekach. laptopa bedzie uzywal glownie do internetu. ale tak do konca to sam nie wiem. dzieki za wszelkie porady.
derek