Podłączenie MIC i AUDIO z Panelu przedniego obudowy do Płyty Gł.

Autor: Hector <lukgigi_at_op.pl>
Data: Sat 20 Oct 2007 - 13:04:05 MET DST

Witam
Mam problem jak podłączyć gniazdo mikrofonu i słuchawek z panelu
przedniego obudowy do płyty głównej.

Płyta główna Gigabyte GA-945GCMX-S2
Obudowa BLADE BL09A

W książce od płyty są opisane 2 standardy podłączenie HD Audio i AC'97 Audio

HD AUDIO
Pin - 1 MIC2_L
Pin - 2 GND
Pin - 3 MIC2_R
Pin - 4 -ACZ_DET
Pin - 5 LINE2_R
Pin - 6 FSENSE1
Pin - 7 FAUDIO_JD
Pin - 8 NO PIN
Pin - 9 LINE2_L
Pin - 10 FSENSE2

AC'97 AUDIO:
Pin - 1 MIC
Pin - 2 GND
Pin - 3 MIC POWER
Pin - 4 NC
Pin - 5 Line Out (R)
Pin - 6 NC
Pin - 7 NC
Pin - 8 NO PIN
Pin - 9 Line Out (L)
Pin - 10 NC

Z panelu przedniego obudowy wychodzą kabelki opisane:

Szary - Return R
Niebieski - Return L
Biały - SpkOut L
Zielony - SpkOut R
Czerwony - MIC-IN
Żółty - MIC-BIAS
Czarny - GND

Jak ktoś rozwiąże tą zagadkę to proszę o pomoc.
Dodam tylko, że podłączałem wg AC'97 Audio i udało mi się tylko uzyskać
mikrofon podłączając Żółty PIN - 1; Czarny PIN - 2; Czerwony PIN - 3.

Pozdrawiam i czekam na info.